Opet ja

Opet ja
Nevena Subotić glavom, bradom, kosom i velikim minđušama

уторак, 16. август 2016.

KAD KRENU OD OTIMANJA FB STRANICA I FESTIVALA OTIMAĆE SVE


 Evo bilo je to ovako: Zove me Marko da vidim spot, koji je pun entuzijazma pravio za Konekt žurku. Nedeljama pre toga u trku mi je pričao šta sve rade i planiraju, dok je sa Dejom sređivao svu administraciju oko  prijave udruženja za promovisanje elektronske muzike. Spot naravno odličan. Pravi. Farbaju platno za DJ pult kod nas u dvorištu radija. Prave  binu - sistem : štap i kanap. Marko mi kuka da će ga se odreći porodica koliko je svojih para uložio, ali uz osmeh.

I tako se ređaju Konekt žurke. Prva, druga, treća... Srećni su. Ljudi dolaze. Promocija dobro ide. Gledam ga svaki dan kako pravi nove spotove. Piše mejlove. Telefonira. Ponekad negodujem, kad zapostavi svoje redovne obaveze na radiju i TV, ali na kraju stigne da uradi i jedno i drugo. Zaglavimo često i po dva radna vremena. Ja radeći svoje, oni svoje.

A onda su dobili  i besplatan prostor za zimske varijante.  I dalje im je pogonsko gorivo-entuzijazam, energija i kreativnost. Najveći i uglavnom jedini profit - zadovoljstvo da su uspeli da realizuju ono što im je bila želja - dobre žurke za koje se čulo i van granica naše bliže okoline. E, to je ono što sam ja  skoro svaki dan u to vreme u dužem periodu gledala.

Onda možete, na osnovu te slike, shvatiti moj  ozbiljan revolt kad mi je saopštio da im je FB stranicu Konekta i mejl preuzeo momak koji je bio njegov deo i jedan od administratora, blokirao ih i promenio ime.

O dotičnom ne znam mnogo, osim toga da ga nisam često viđala kad se ozbiljno radilo i da je svoje ozvučenje nepokolebljivo naplaćivao i kada žurka za koju ga je iznajmio nije održavana, a pogotovu kad jeste. I još nekoliko sličnih bisera, koji ga ne prikazuju baš u najboljem svetlu i govore dosta o tome na čemu se zasnivao njegov entuzijazam.

Svoje mišljenje i sve što sam videla i čula zadržala bih za sebe, da mi se nije smučilo kad sam videla kako je javno bez razloga popljuvao bivše saradnike, a moje drugove, partiju kojoj pripadam i ljude sa kojima sam radila i dalje radim. O njegovom moralnom integritetu govori i to što je počeo saradnju sa sadašnjom vladajućom strukturom u opštini, pod rukovodstvom SNS-a i naglo zaboravio da je javno pre samo koju nedelju, opljuvao članove istog tog SNS iz organizacionog odbora drugog festivala.



 Razmišljala sam dugo šta je razlog takvoj  gramzivosti, licemerju, nekulturi, bezobzirnosti i bezobrazluku. 

Ako je hteo da se odvoji i pravi svoje udruženje mogao je to i bez krađe FB profila i pljuvanja bivših kolega I SVIH OSTALIH KOJE JE USPUT UPLJUVAO. Jeste, ali onda treba ponovo krenuti od nula članova na FB profilu. 

Drugo: Napad je najbolja odbrana - otmeš ljudima nešto i još ih isprozivaš, da se ne dosete da si im nešto ukrao. 

I treće: brze promene mišljenja o partijama i podrška trenutno dominirajućoj, vladajućoj  su vrlo lako objašnjive njegovim najvećim motivacionim faktorom u celoj priči (koji smo već pominjali, da se ne ponavljamo) koji mu je verovatno obećan, i za kojim kuka od prvog vagona, ne shvatajući da toga u ovakvim pričama uglavnom nema.

I što sam ja sve ovo pisala? Zato što mogu jer imam svoj blog i mogu da pišem šta hoću.

-  ZATO ŠTO ME NERVIRA BESKRUPULOZNOST OTIMAČA SVEGA. 

- ZATO ŠTO KAD KRENU OD OTIMANJA FB STRANICA I FESTIVALA STIĆIĆE BRZO I DO OTIMANJA PLATA I PENZIJA (au, čekaj, to su već počeli da uzimaju)

- ZATO ŠTO NE MOŽE SVAKA BUDALA DA SE IŽIVLJAVA NAD DRUGIMA I DA OČEKUJE DA NA TO NEĆE BITI REAKCIJE. TOGA MI JE DOSTA

- ZATO ŠTO NEGDE MORA DA SE POVUČE CRTA PREKO KOJE DALJE NE DAMO


UPUTSTVO: Čitati uz AC DC mega mix                                      https ://www.youtube.com/playlist?list=PL1z-GMlijJafEHDMomXf6XOZGI5t1F5MW



Нема коментара:

Постави коментар