Opet ja

Opet ja
Nevena Subotić glavom, bradom, kosom i velikim minđušama

петак, 10. мај 2019.

Samo parada Srbina spašava


A baš je lepa i korisna ova vojna parada u Nišu, samo je malo jedan dan zakasnila i šta bre ima veze što je to prilično skupo šepurenje pred komšijama, u cilju nikad prekidane  kampanje SNS za naredne izbore. Predlažem da država razmisli o još nekim vidovima parade.

Recimo mogla bi se organizovati parada svršenih srednjoškolaca ili apsolvenata određenih škola i fakulteta koji obrazuju kadrove za zanimanja visoko kotirana u stranim zemljama, a koje su najčešća destinacija mladih ljudi iz Srbije. Da se lepo vide naši naučno prosfetni potencijali i dostignuća i koliko smo kao država uložili u obrazovanje mladih. Tako bi olakšali i skautima iz stranih zemalja da besplatno dođu da obrazovanih kadrova. Što da ljudi džaba ostaju u Srbiji kad je ovde osnovni sport prodaja jeftine radne snage stranim investitorima, a za to im ne trebaju obrazovani kadrovi. E, sad što tu država i narod gube milione i milione nema veze, lepo će izgldati onako mladi i obrazovani kako paradiraju.

Kao prateća manifestacija istoimene manifestacije bio bi organizovan i marš strojevim korakom svih koji su u poslednjih 5 godina napustili našu zemlju u potrazi za adekvatnim zaposlenjem. Ako se postavlja pitanje zašto samo 5 godina, odgovor je iz logističkih razloga. Ko bi imao strpljenja da ekonomsko-političke emigrante satima gleda kako prolaze.  

 Sa razumnom vremenskom pauzom od mesec – dva, da se ljudi nezasite, trebalo bi organizovati paradu u kojoj bi sudije i advokati u zidarskim kolicima gurali svoje nerešene predmete iz fioka. Nije važno zašto su u fiokama, da li zbog neusklađene zakonske regulative ili raznih kočenja sudskih procesa od strane onih kojima ne odgovara da suđenja budu završena. Tako bi zainteresovane stranke videle da još uvek postoji nada da njihovi predmeti kad - tad budu rešeni, a još važnije da nisu sami, takoreći da je porodica čekalaca da se njihovi predmeti reše na sudu impozantna. Tokom ove parade ne bi se pričalo o jadima našeg sudstva, zaboravljanju podele vlasti na sudsku, izvršnu i zakonodavnu, ne bi se pričalo ni o vrlo često uspešnim političkim pritiscima na nezavisnost sudstva jer parada nije mesto za to. Na paradi samo veselo i pozitivno.

Po sličnom principu zatim bi se mogle poređati Parada osiromašenih obespravljenih poljoprivrednika, pa Parada urušenih nejakih institucija države, tu bi materijal koji se koristi za maketu institucije bio u skladu sa njenom jačinom zbog slikovitosti, pa bi na taj način skočila i prodaja lakih sunđera, kineskih ljigavaca tj slajmova, a pogotovu perja.

Za kraj, pred Novu Godinu, može se organizovati Parada objektivnih nezavisnih medija. Termin je zgodan zbog toga što će ova parada, kao što je svima poznato, biti vrlo kratka, ali ne manje značajna, pa da se ljudi džaba ne smrzavaju, kao što bi bio slučaj kad bi se, recimo ,u tom terminu organizovala Parada desničarskih, profašističkih, ultranasilnih i kavazipatriJotskih organizacija, e takva bi morala bar u dva dana i to u nekom lepom prolećnom terminu.

Znači od danas da se razmisli i o novoj krilatici: Samo parada Srbina spašava i vidimo se na narednoj Paradi.



1 коментар:

  1. NAJBOLJA ONLINE LJUBAVNA SPELL CASTERA DOBITI SVOJ EX LJUBAV, MUŠKARAC, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJIHOVO NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za Apache Corporations international, upoznao sam Baba Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj kompaniji, bio sam razoren i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla sa mojom decom i ovaj posao je bio moj put do dobrog života i vraćanja moje porodice. Nakon moje konsultacije sa Baba Nosa, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao Baba Nosa duhovnoj čaroliji i moćima. Svjedočio sam baba Nosa, duhovni otac mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. Može vas obogatiti bez krvnih rituala, vratiti svog bivšeg supruga, bivšu suprugu, bivšeg prijatelja ili djevojku samo ako možete pisati ili WhatsApp na +2349083639501
    ako imate problema sa sljedećim?;
    (1) Ako želite svog bivšeg povratnika.
    (2) ako uvijek sanjate loše ili imate seks.
    (3) Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
    (4) Ako vam je potrebna moć da dobijete sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija komandnog tona
    (8) Zaštitni prsten
    (9) Prsten za uspjeh u putovanju
    (10) Duhovna moć za Božje ljude
    (11) Vezite muža / ženu zauvijek sami
    (12) Želite da žene / muškarci trče za vama. (13) Ako želite dijete.
    (14) Želite da budete bogati bez krvnih obreda. (15) Ako vam je potrebna finansijska pomoć.
    (16) Biljna nega
    (17) Ako ne možete biti u stanju da udovoljite seksualnoj želji svoje žene. zbog loše erekcije.
    (18) Ako imate HIV bolest i moć da izlečite probleme s rakom, nazovite Baba Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Herbal Home & Native Doctors. Adresa ureda br. 20, slonova kost, Ife Osun stanje ... k

    ОдговориИзбриши